tuvalet rezelatinde bende sizle aynı kanıdayım aslında ilk kamp günü biraz iyiydi yani konse başlamadan onceki gece :D sonra film koptu zaten içine sığmak zate imkansız birde mesajımın sonuna o kadar muzikden başka bişe yazmayalım diye rica ettim yine iğneleyici sozler yine iğleyici sozler neyse siz bilirsiniz birde ortam yapmak ne demek normalde bi ortamınız yokmu ? yeni ortamlarmı arıyorsunuz oradea zaten herkez yakın dostlarıyla gelmiş oluyor hangi ortamı yapıcaksınız ?