Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock'n Coke da bu sene bunlar şunlar olsa ne süper olur

  • da hui • 13 Mart 2006 16:32 • #495290
    Valla ben bu sene rock n coke'ta rahatça sılçabileceğimiz tuvaletler olsun istiyorum (Çok ciddiyim, şaka yapmıyorum). Geçen sefer tuvaletler tam anlamıyla rezaletti. Resmen 2 gün boyunca sıçmadık, bi de hoplayıp zıpladık bütün gün. Nasıl dayandık bilmiyorum valla. kart saçmalığı olmasa ya da biz bu kartlerı önceden alabilsek, kuyruklarda saatlerce beklemesek (gerçi ben beklemedim, yağmur yağdıktan sonra millet dağıldı, ben de 5 dakkada aldım kartımı =) iyi olur. Ulaşım da çok kötüydü, otobüsler tıka basa doluydu. Biliyorum, bunlar müzikle değil organizasyonla lgili. Ama buraya organizasyonla ilgili bişeyler yazmak daha iyi olur gibi geldi bana çünkü amaç hangi grup gelsin, hangisi gelmesin onu tartışmak ise hatırlatayım: rock n coke'dan başka festivaller de var, bi grubu izlemek için rock n coke a gelmesi şart değil. Tabi oraya aslında hangi grup gelirse gelsin sadece ortam olsun diye giden bi kitle de var, o ayrı konu....
Bu konunun tüm mesajları