soad'ın çoğu şarkısında vardır bu...Türk şarkılarına benzeyen değil de anadolu ezgileri kullanılan desek daha doğru olur..ilk aklıma gelen cigaro parçasının bi bölümü aynen bir dalda iki kiraz biri al biri beyaz melodisindedir :)ayrıca placebo'nun son albümündeki post blue parçası da aşırı şekilde senden başka senden başka sevemem ben hiç kimseyi melodisine benzemektedir.