Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Melodisi türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)

  • blitzkrieg • 3 Nisan 2006 23:47 • #496007
    ya bazı şarkıler vardır- ama rock şarkılar için bahsediyorum- dersiniz ki ya "bilmesem şunun şarkısı diyeceğim".
    bir örnekle konuya açıklık getireyim
    ör: Remember Tomorrow-Iron Maiden sanki Erkin Koray'ın bir şarkısı gibi duruyor. Belki de o yüzden çok fazla seviyorum şu an aklım aen bariz o geldi sizin aklına gelenler neler? :)
  • holysolo • 4 Nisan 2006 00:11 • #496013
    şş birde şey var İCED EARTH- LAST DECEMBER arabesk gibi :D
    yaa olm bende bi forum konusu buliim sen yaptın cnm çekti :D hehehe
  • blitzkrieg • 4 Nisan 2006 00:37 • #496017
    ayıpsın kardeş :) aç tabiği ki burası özgür bir ülke:):)
  • NAZİ • 4 Nisan 2006 02:00 • #496021
    Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)

    satyricon un tareslottet şarksında acayip Türk melodileri var ayrıca topic yazdığın Türk'ün T harfini büyük yazmamışsın!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • pesimist • 4 Nisan 2006 11:30 • #496031
    Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)

    vaay Türk lüğe yazılıştaki "T" nin büyüklüğüne dikkat edicek kadar saygılı bir "NAZİ" göreceğimi düşünmüyordum :)

    neyse konu sapmasın..

    orphaned land in bir çok şarkısı bu alana giriyor

    ayrıca testament in bi şarkısı vardıda adını unuttum şimdi :P
    bi albümde bonus track olarak çıkmıştı hatırlayınca yazarım

    saygılarmla
    pesimist
  • death_glory • 4 Nisan 2006 11:37 • #496032
    Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)

    hadise - stir me up
  • volans • 4 Nisan 2006 13:45 • #496043
    Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)

    hahaha yok Tarkan-Bounce
  • CoNraD_MC_RaE • 4 Nisan 2006 13:58 • #496045
    Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)

    soad'ın çoğu şarkısında vardır bu...Türk şarkılarına benzeyen değil de anadolu ezgileri kullanılan desek daha doğru olur..ilk aklıma gelen cigaro parçasının bi bölümü aynen bir dalda iki kiraz biri al biri beyaz melodisindedir :)ayrıca placebo'nun son albümündeki post blue parçası da aşırı şekilde senden başka senden başka sevemem ben hiç kimseyi melodisine benzemektedir.
  • Single_FACTOR • 4 Nisan 2006 15:13 • #496047
    Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)

    Harmonik Minör = Hicaz makamı
    Slash,Nuno bettencourt Attığı sololarda bol bol kullanır.

    Piyasa trend şarkıların da da Çok satması için bu gamdan yararlanılır.
    "Dandini dandini dasatana" türk kulağına en yakın ve sıcak melodidir çünkü.

    Örnek Bkz:"Sertap erener - Kumsalda" şarkısı.
    Duman;"Seni kendine sakladım" melodisi bu gamdadır.
    Yar saçların lüle lüle; sevemez kimse seni, benim sevdiğim kadar
    Şarkıları da hicaz makamıdır.
  • bado1907 • 4 Nisan 2006 16:13 • #496052
    Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)

    katılıyorum sana birader.bizim ezgilerimizle iş yapıyolar bi de bize sövüyolar a.k