-
ya bazı şarkıler vardır- ama rock şarkılar için bahsediyorum- dersiniz ki ya "bilmesem şunun şarkısı diyeceğim".
bir örnekle konuya açıklık getireyim
ör: Remember Tomorrow-Iron Maiden sanki Erkin Koray'ın bir şarkısı gibi duruyor. Belki de o yüzden çok fazla seviyorum şu an aklım aen bariz o geldi sizin aklına gelenler neler? :)
-
şş birde şey var İCED EARTH- LAST DECEMBER arabesk gibi :D
yaa olm bende bi forum konusu buliim sen yaptın cnm çekti :D hehehe
-
ayıpsın kardeş :) aç tabiği ki burası özgür bir ülke:):)
-
Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)
satyricon un tareslottet şarksında acayip Türk melodileri var ayrıca topic yazdığın Türk'ün T harfini büyük yazmamışsın!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)
vaay Türk lüğe yazılıştaki "T" nin büyüklüğüne dikkat edicek kadar saygılı bir "NAZİ" göreceğimi düşünmüyordum :)
neyse konu sapmasın..
orphaned land in bir çok şarkısı bu alana giriyor
ayrıca testament in bi şarkısı vardıda adını unuttum şimdi :P
bi albümde bonus track olarak çıkmıştı hatırlayınca yazarım
saygılarmla
pesimist
-
Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)
hadise - stir me up
-
Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)
hahaha yok Tarkan-Bounce
-
Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)
soad'ın çoğu şarkısında vardır bu...Türk şarkılarına benzeyen değil de anadolu ezgileri kullanılan desek daha doğru olur..ilk aklıma gelen cigaro parçasının bi bölümü aynen bir dalda iki kiraz biri al biri beyaz melodisindedir :)ayrıca placebo'nun son albümündeki post blue parçası da aşırı şekilde senden başka senden başka sevemem ben hiç kimseyi melodisine benzemektedir.
-
Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)
Harmonik Minör = Hicaz makamı
Slash,Nuno bettencourt Attığı sololarda bol bol kullanır.
Piyasa trend şarkıların da da Çok satması için bu gamdan yararlanılır.
"Dandini dandini dasatana" türk kulağına en yakın ve sıcak melodidir çünkü.
Örnek Bkz:"Sertap erener - Kumsalda" şarkısı.
Duman;"Seni kendine sakladım" melodisi bu gamdadır.
Yar saçların lüle lüle; sevemez kimse seni, benim sevdiğim kadar
Şarkıları da hicaz makamıdır.
-
Melodisi Türk şarkılarına benzeyen şarkılar :)
katılıyorum sana birader.bizim ezgilerimizle iş yapıyolar bi de bize sövüyolar a.k