arkadaşlar benim türk müziğinden kastım tabiği ki anadolu müziği di açıkçası başlığın konusu nasıl olsun diye baya düşündüm yanlıuş anlaşılma olmasın diye ama önemli olan ne kastettiğim sanırsam
he asıl olaya gelince
ensiferum: tale of revange ( ılgaz anadolunun sen yüce bir dağısın :))
deep purple Cild in time ın klavye girişleri ve solosunun hareketli oolan bölümü :) daha ekleyeceğim aklıma geldikçe :)