Orphaned Land'in , Norra El Norra adlı şarkısı var bir tane...İsrail halk türküsü bildiğim kadarıyla , ama bir Türk'te söylemiş o şarkıyı , ismi de 'Ya Mustafaa , Mustafaa' imiş...
Ben hiç dinleyemedim ,ama dinlemek istiyorum...Bilen var mı o şarkıyı? Pesimist belki sen bilirsin? :)))