şebnem ferahın şarkılarını kayırmak ve ya kötülemekle ilgisi ben şeboonun şarkılarını zaten çoook beğeniyorum.ancak bazı şarkıları diğerlerine göre daha guzell bence mesela okyanus ve delgeç.yani birinin bi şarkıyı diğerlerine oranla daha çok sevmesi diğer şarkıları beğenmediği şeboyu sevmediği albüm ve ya şarkı kayırdığı anlamına gelmez.......