Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞEBONUN SON ALBÜMÜNÜN EN İYİ PARÇASI HANGİSİ??

  • rockangel • 20 Nisan 2006 13:18 • #497242
    şebnem ferahın şarkılarını kayırmak ve ya kötülemekle ilgisi ben şeboonun şarkılarını zaten çoook beğeniyorum.ancak bazı şarkıları diğerlerine göre daha guzell bence mesela okyanus ve delgeç.yani birinin bi şarkıyı diğerlerine oranla daha çok sevmesi diğer şarkıları beğenmediği şeboyu sevmediği albüm ve ya şarkı kayırdığı anlamına gelmez.......
  • numbie_X • 20 Nisan 2006 15:34 • #497248
    yorumsuz bi konu,bence ayrım yapılmamalı,ne de olsa bi rock kraliçesi:)
  • crazy_girl • 20 Nisan 2006 16:41 • #497250
    kesinlikle delgeç ve okyanus...
  • eyelay • 25 Nisan 2006 02:38 • #497557
    hepsi ayrı bir güzelliğe sahip..
  • localistik • 25 Nisan 2006 11:49 • #497576
    çakıl taşları ve can kırıkları hoşuma gidenler
  • nalan81 • 25 Nisan 2006 21:21 • #497621
    sana bilmediğin bir şey söyleyemem ve mülteci(güç)
  • davulist 35 • 30 Nisan 2006 13:05 • #497872
    şebonun cakıl tasları iyi.ama bişe var bu şarkının melodisini opeth den,sözlerini ise taraftarlarımızdan çalmış.
    nasıl mı : benim bir gözlügüm var,bir camı kırıldı
    benim bir sözlügüm var,.........
    benim bir taragım var,tektellli taragım !!!
    benim bir takma ..ragım var,hergece içime aldıgım ....diye gido abi.
    hani futbolda diyolar ya;hakeme gözlük eline sözlük saçına tarak dötüne ..rak'tan esinlenmiş sebnem,buradan anlıyoruz ki şebo futbola uzak degil,ilgileniyorrr
  • s_a_sa • 1 Mayıs 2006 09:34 • #497942
    can kırıkları hoşçakal
  • fsl49 • 1 Mayıs 2006 10:34 • #497947
    güç
  • grand_azur • 1 Mayıs 2006 12:40 • #497955
    bence ayrım yapılabilir.şebnem ferah ın ne kadar iyi bir müzisyen olduğunu hepimiz biliyoruz ancak olayın bununla alakalı olduğunu düşünmüyorum. sanatsal eserlerden bahsediyoruz,göreceli sonuç olarak. şöyle bir durum da söz konusu; mesela şebnem ferah ın perdeler albümünün diğer albümleri arasında nasıl bir değere sahip olduğu, ne derece iyi ya da kötü olduğu herkes tarafından bilinen bir gerçektir ve bu konu çoğu zaman gündeme gelmiştir,konuşulmuştur. işte bu bir ayrımdır ve gereklidir.