-
şebnem ferahın şarkılarını kayırmak ve ya kötülemekle ilgisi ben şeboonun şarkılarını zaten çoook beğeniyorum.ancak bazı şarkıları diğerlerine göre daha guzell bence mesela okyanus ve delgeç.yani birinin bi şarkıyı diğerlerine oranla daha çok sevmesi diğer şarkıları beğenmediği şeboyu sevmediği albüm ve ya şarkı kayırdığı anlamına gelmez.......
-
yorumsuz bi konu,bence ayrım yapılmamalı,ne de olsa bi rock kraliçesi:)
-
kesinlikle delgeç ve okyanus...
-
hepsi ayrı bir güzelliğe sahip..
-
çakıl taşları ve can kırıkları hoşuma gidenler
-
sana bilmediğin bir şey söyleyemem ve mülteci(güç)
-
şebonun cakıl tasları iyi.ama bişe var bu şarkının melodisini opeth den,sözlerini ise taraftarlarımızdan çalmış.
nasıl mı : benim bir gözlügüm var,bir camı kırıldı
benim bir sözlügüm var,.........
benim bir taragım var,tektellli taragım !!!
benim bir takma ..ragım var,hergece içime aldıgım ....diye gido abi.
hani futbolda diyolar ya;hakeme gözlük eline sözlük saçına tarak dötüne ..rak'tan esinlenmiş sebnem,buradan anlıyoruz ki şebo futbola uzak degil,ilgileniyorrr
-
can kırıkları hoşçakal
-
güç
-
bence ayrım yapılabilir.şebnem ferah ın ne kadar iyi bir müzisyen olduğunu hepimiz biliyoruz ancak olayın bununla alakalı olduğunu düşünmüyorum. sanatsal eserlerden bahsediyoruz,göreceli sonuç olarak. şöyle bir durum da söz konusu; mesela şebnem ferah ın perdeler albümünün diğer albümleri arasında nasıl bir değere sahip olduğu, ne derece iyi ya da kötü olduğu herkes tarafından bilinen bir gerçektir ve bu konu çoğu zaman gündeme gelmiştir,konuşulmuştur. işte bu bir ayrımdır ve gereklidir.