şebonun cakıl tasları iyi.ama bişe var bu şarkının melodisini opeth den,sözlerini ise taraftarlarımızdan çalmış.
nasıl mı : benim bir gözlügüm var,bir camı kırıldı
benim bir sözlügüm var,.........
benim bir taragım var,tektellli taragım !!!
benim bir takma ..ragım var,hergece içime aldıgım ....diye gido abi.
hani futbolda diyolar ya;hakeme gözlük eline sözlük saçına tarak dötüne ..rak'tan esinlenmiş sebnem,buradan anlıyoruz ki şebo futbola uzak degil,ilgileniyorrr