Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞEBONUN SON ALBÜMÜNÜN EN İYİ PARÇASI HANGİSİ??

  • davulist 35 • 30 Nisan 2006 13:05 • #497872
    şebonun cakıl tasları iyi.ama bişe var bu şarkının melodisini opeth den,sözlerini ise taraftarlarımızdan çalmış.
    nasıl mı : benim bir gözlügüm var,bir camı kırıldı
    benim bir sözlügüm var,.........
    benim bir taragım var,tektellli taragım !!!
    benim bir takma ..ragım var,hergece içime aldıgım ....diye gido abi.
    hani futbolda diyolar ya;hakeme gözlük eline sözlük saçına tarak dötüne ..rak'tan esinlenmiş sebnem,buradan anlıyoruz ki şebo futbola uzak degil,ilgileniyorrr
Bu konunun tüm mesajları