-
ÇAKIL TAŞLARINI tek geçerim..
-
Sözlerinin anlamı açısından hoşçakal(tarafsız olamıcam günlerdir o şarkıyı dinliyorum:'()
Ama müziği açısından okyanus:D
-
iyi hepsi yaa ama en iyi can kırıkları tabi
-
Şebnem ferah sesi evans.benzeyen bir vokal arkadaşımızdır.kendisini sever müziklerini beğenirim.kendisi dünya iyisi bir melektir ayrıca.kendinden başka herkesi önemseyen biri.başarılarının devamını diliyorum canım arkadaşıma.iyi insanlar biryerlere gelmeli ve şebomuz o yerlere gelecek emin olun arkadaşlar..saygılar dilerim herkese.
en iyi parçası?Hepsi..
-
bence hoşçakal
valla çok güzell
:)
-
şebonun her şakısı güzel
-
o kadar iyi ki her duyguya hitap edebilir bi an bi şarkıya takıldığında başka duydularla başka bi anda başka bi şarkıya takılabilirsin ayrım yapılmazki bence Hepsi...
-
VALLA ELLERİNDEN ÖPERİM DUYGULARIMA TERCUMAN OLDUN DOSTUM SIIKKIII Bİ Bİ ŞEBO FANIYIM TÜM ŞARKILARINI DİNLERİM AMA BAZILARINI DAHA FAZLA SEVERİM YANİ GÖRECELİ BENCEDE. BENLE AYNIDÜŞÜNCEDE BİRİNİN OLMASINA SEVİNDİM....
-
güç olabilir ama hepsi çok güzel!!
-
bencede kesinliklee hoşçakalll mütişş yazmışşş