Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞEBONUN SON ALBÜMÜNÜN EN İYİ PARÇASI HANGİSİ??

  • a5hhlia • 1 Mayıs 2006 17:14 • #497975
    ÇAKIL TAŞLARINI tek geçerim..
  • İnsanlar_ölmez • 4 Mayıs 2006 10:17 • #498082
    Sözlerinin anlamı açısından hoşçakal(tarafsız olamıcam günlerdir o şarkıyı dinliyorum:'()
    Ama müziği açısından okyanus:D
  • _BuSe_ • 17 Mayıs 2006 23:41 • #498965
    iyi hepsi yaa ama en iyi can kırıkları tabi
  • JimiExperience • 18 Mayıs 2006 01:51 • #498986
    Şebnem ferah sesi evans.benzeyen bir vokal arkadaşımızdır.kendisini sever müziklerini beğenirim.kendisi dünya iyisi bir melektir ayrıca.kendinden başka herkesi önemseyen biri.başarılarının devamını diliyorum canım arkadaşıma.iyi insanlar biryerlere gelmeli ve şebomuz o yerlere gelecek emin olun arkadaşlar..saygılar dilerim herkese.

    en iyi parçası?Hepsi..
  • narkozz • 18 Mayıs 2006 23:24 • #499049
    bence hoşçakal
    valla çok güzell
    :)
  • orcunoloji • 19 Mayıs 2006 10:40 • #499098
    şebonun her şakısı güzel
  • shoplifter • 19 Mayıs 2006 17:20 • #499125
    o kadar iyi ki her duyguya hitap edebilir bi an bi şarkıya takıldığında başka duydularla başka bi anda başka bi şarkıya takılabilirsin ayrım yapılmazki bence Hepsi...
  • rockangel • 3 Haziran 2006 13:17 • #500407
    VALLA ELLERİNDEN ÖPERİM DUYGULARIMA TERCUMAN OLDUN DOSTUM SIIKKIII Bİ Bİ ŞEBO FANIYIM TÜM ŞARKILARINI DİNLERİM AMA BAZILARINI DAHA FAZLA SEVERİM YANİ GÖRECELİ BENCEDE. BENLE AYNIDÜŞÜNCEDE BİRİNİN OLMASINA SEVİNDİM....
  • canavariye • 3 Haziran 2006 13:59 • #500413
    güç olabilir ama hepsi çok güzel!!
  • ada_a • 3 Haziran 2006 16:35 • #500442
    bencede kesinliklee hoşçakalll mütişş yazmışşş