Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞEBONUN SON ALBÜMÜNÜN EN İYİ PARÇASI HANGİSİ??

  • rockangel • 3 Haziran 2006 13:17 • #500407
    VALLA ELLERİNDEN ÖPERİM DUYGULARIMA TERCUMAN OLDUN DOSTUM SIIKKIII Bİ Bİ ŞEBO FANIYIM TÜM ŞARKILARINI DİNLERİM AMA BAZILARINI DAHA FAZLA SEVERİM YANİ GÖRECELİ BENCEDE. BENLE AYNIDÜŞÜNCEDE BİRİNİN OLMASINA SEVİNDİM....
Bu konunun tüm mesajları