Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ŞEBONUN SON ALBÜMÜNÜN EN İYİ PARÇASI HANGİSİ??

  • JimiExperience • 18 Mayıs 2006 01:51 • #498986
    Şebnem ferah sesi evans.benzeyen bir vokal arkadaşımızdır.kendisini sever müziklerini beğenirim.kendisi dünya iyisi bir melektir ayrıca.kendinden başka herkesi önemseyen biri.başarılarının devamını diliyorum canım arkadaşıma.iyi insanlar biryerlere gelmeli ve şebomuz o yerlere gelecek emin olun arkadaşlar..saygılar dilerim herkese.

    en iyi parçası?Hepsi..
Bu konunun tüm mesajları