Şebnem ferah sesi evans.benzeyen bir vokal arkadaşımızdır.kendisini sever müziklerini beğenirim.kendisi dünya iyisi bir melektir ayrıca.kendinden başka herkesi önemseyen biri.başarılarının devamını diliyorum canım arkadaşıma.iyi insanlar biryerlere gelmeli ve şebomuz o yerlere gelecek emin olun arkadaşlar..saygılar dilerim herkese.