bence ayrım yapılabilir.şebnem ferah ın ne kadar iyi bir müzisyen olduğunu hepimiz biliyoruz ancak olayın bununla alakalı olduğunu düşünmüyorum. sanatsal eserlerden bahsediyoruz,göreceli sonuç olarak. şöyle bir durum da söz konusu; mesela şebnem ferah ın perdeler albümünün diğer albümleri arasında nasıl bir değere sahip olduğu, ne derece iyi ya da kötü olduğu herkes tarafından bilinen bir gerçektir ve bu konu çoğu zaman gündeme gelmiştir,konuşulmuştur. işte bu bir ayrımdır ve gereklidir.