Müziksyen olarak,keşke ölmeseydi diye ağladığım,ölümünün 25. yılı dolayısıyla bunalımın eşiğinden döndüğüm müstesna insan John LENNON... Kimsenin sevdikleri zamansız ölmesin,öldürülmesin inşallah. Cobain de Mercury de ölmeseydi; zamansız ölenlere insan çok üzülüyo.Hele bir de öldürülmüşse..