Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • çekirge • 29 Mayıs 2006 04:15 • #499988
    Müziksyen olarak,keşke ölmeseydi diye ağladığım,ölümünün 25. yılı dolayısıyla bunalımın eşiğinden döndüğüm müstesna insan John LENNON... Kimsenin sevdikleri zamansız ölmesin,öldürülmesin inşallah. Cobain de Mercury de ölmeseydi; zamansız ölenlere insan çok üzülüyo.Hele bir de öldürülmüşse..
  • gokhanator • 29 Mayıs 2006 09:56 • #499999
    Sendende bu cevap beklenirdi zaten
  • rubber soul • 29 Mayıs 2006 13:54 • #500009
    seninde ölmeni istemem ama sende öleceksin:)))
  • tolqing • 29 Mayıs 2006 14:08 • #500010
    allah seni eksik etmesin başımızdann. AMİİN...
  • imkansizbestem • 29 Mayıs 2006 14:11 • #500013
    TABİ OLMESINI ISTEMEDIGIM GUZRL INSAN CENGİZ KOROGLU..KESKE OLNRSRYDI DEDIGIMSE YAVUZ CETIN
  • mirek_86 • 29 Mayıs 2006 16:55 • #500027
    evet sen keşke ölmeseydin :(( :((
    bak iki gözüm iki çeşme ühüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
  • karabasann88 • 29 Mayıs 2006 19:05 • #500034
    bugün Cthulhu'nun Çağrısı adlı kitabı bitirme şerefine eriştim sonunda yazarı H.P Lovecraft tam bir psikopat hayranım adama keşke ölmeseymiş tanışmayı çok isterdim ...
  • bathnau • 1 Haziran 2006 16:01 • #500253
    keşke YAVUZ ÇETİN ölmeseydi yaaa
  • cry a river • 1 Haziran 2006 17:09 • #500255
    Björk .. Ölürse ben ne olurum bilmiyorum.
  • sunger • 1 Haziran 2006 17:47 • #500258
    KURT COBAİN :'(