-
Yavuz Cetin keske.....
Bir de Richie sambora aman dikkat etsin kendine de nereye kadar..:(
-
Stevie ray VAUGHAN
Yavuz Çetin
-
katılıyorum..yazık ki degeri öldükten sonra anlasıldı..
-
ölmesin dediğim pek yok ama; ölsün gebersin dediğim çok var: KERRY KING, kankisi billie(bence silly) joe, gene hoglan; slayer, cradle of filth ve manowar'ın tüm elemanları, FRED DURST, ve tabii ki(bu listenin olmazsa olmazı) LARS ULRICH.... Benden uzak allaha yakın olsunlar
-
nejat yavasoğullar onun sesini sonsuza dek duymak isterdim. :'(
atatürk'ün hiç ölmemesini isterdim...
hemen ölmesini istediklerimi sorarsanzı haberleri açın ilk haberde çıkarlar ;-)
-
yavuz çetin mesela..
-
kazım koyuncu
topragı bol olsun
ya jamesi de sakın ölmesin
ölürse
olmaz
olmasın yani
temennilerim bu yönde
aglamaktan gözlerimi kaybedebilirim
abartım mı?yoo
-
kurt cobain ve jeff buckley ya
-
ailem ve sevgilim hiç ölmesin
-
herkes ölür boşuna hayıflanmaya lüzum yok ama mademki işimiz müzik...john lennon a yazık oldu boşuna öldü adam. tamda adam olmuştu:))(8 aralık 1980 saat 23 suları...katili mark chapman,delinin teki cinayet sebebi'gözüme battı abii beee')