Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • novacine • 10 Mayıs 2006 04:54 • #498426
    Yavuz Cetin keske.....
    Bir de Richie sambora aman dikkat etsin kendine de nereye kadar..:(
  • AYŞA • 10 Mayıs 2006 23:33 • #498470
    Stevie ray VAUGHAN
    Yavuz Çetin
  • düş-macunu • 11 Mayıs 2006 14:36 • #498500
    katılıyorum..yazık ki degeri öldükten sonra anlasıldı..
  • kleinkenter • 19 Mayıs 2006 17:47 • #499129
    ölmesin dediğim pek yok ama; ölsün gebersin dediğim çok var: KERRY KING, kankisi billie(bence silly) joe, gene hoglan; slayer, cradle of filth ve manowar'ın tüm elemanları, FRED DURST, ve tabii ki(bu listenin olmazsa olmazı) LARS ULRICH.... Benden uzak allaha yakın olsunlar
  • erdem23 • 19 Mayıs 2006 19:52 • #499134
    nejat yavasoğullar onun sesini sonsuza dek duymak isterdim. :'(
    atatürk'ün hiç ölmemesini isterdim...

    hemen ölmesini istediklerimi sorarsanzı haberleri açın ilk haberde çıkarlar ;-)
  • ytSe_JaM • 21 Mayıs 2006 10:25 • #499192
    yavuz çetin mesela..
  • eeddaa • 21 Mayıs 2006 22:49 • #499275
    kazım koyuncu
    topragı bol olsun
    ya jamesi de sakın ölmesin
    ölürse
    olmaz
    olmasın yani
    temennilerim bu yönde
    aglamaktan gözlerimi kaybedebilirim
    abartım mı?yoo
  • tolqing • 25 Mayıs 2006 23:49 • #499702
    kurt cobain ve jeff buckley ya
  • tolqing • 28 Mayıs 2006 19:17 • #499957
    ailem ve sevgilim hiç ölmesin
  • rubber soul • 29 Mayıs 2006 00:47 • #499983
    herkes ölür boşuna hayıflanmaya lüzum yok ama mademki işimiz müzik...john lennon a yazık oldu boşuna öldü adam. tamda adam olmuştu:))(8 aralık 1980 saat 23 suları...katili mark chapman,delinin teki cinayet sebebi'gözüme battı abii beee')