Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • morwen_ • 5 Nisan 2006 18:35 • #496155
    Bugün Cobainimin gittiği gün olduğu için...sırf bu yüzden..
  • keeely23 • 5 Nisan 2006 18:40 • #496156
    jim morrison yasasaydi guzel olurdu :) , chris cornell da olmesin,cok mu sey istiyorum
  • keeely23 • 5 Nisan 2006 18:40 • #496157
    jim morrison yasasaydi guzel olurdu :) , chris cornell da olmesin,cok mu sey istiyorum
  • SoPoR_AeTeRNuS • 5 Nisan 2006 19:09 • #496160
    Cliff Lee Burton keşke ölmeseydi, Angus Young sakın ha ölmesin dediğim insan.
  • kare-te • 5 Nisan 2006 19:27 • #496163
    gittim geldim hala aynı başlıklar =) deişmeyeceğini anladım.
  • oqz • 5 Nisan 2006 19:28 • #496164
    aklıma ilk gelen isim Yavuz Çetin oldu..
  • Holy_Bastard • 5 Nisan 2006 19:28 • #496165
    Ailem , yakın arkadaşlarım...

    Müzisyenlerden ise Orphaned Land tayfasına bir şey olmasın bence...

    Ya da niye insan ayırıyoruz yaa? :)))


    Kimse ölmesin, durun ben giderim :))))
  • darknessss • 5 Nisan 2006 19:39 • #496170
    gidecekleri varmış gitmişler,keşke neye yararki..
  • sui_cide • 5 Nisan 2006 20:23 • #496171
    louis armstrong
  • Necrophilliac • 5 Nisan 2006 20:32 • #496172
    Chuck'tan başlayalım, sonra, John Lennon, Cliff Lee Burton,Johann Sebastian Bach,Johann Strauss.Soruda epey t*şaklıymış, tonla adam var..