-
Bugün Cobainimin gittiği gün olduğu için...sırf bu yüzden..
-
jim morrison yasasaydi guzel olurdu :) , chris cornell da olmesin,cok mu sey istiyorum
-
jim morrison yasasaydi guzel olurdu :) , chris cornell da olmesin,cok mu sey istiyorum
-
Cliff Lee Burton keşke ölmeseydi, Angus Young sakın ha ölmesin dediğim insan.
-
gittim geldim hala aynı başlıklar =) deişmeyeceğini anladım.
-
aklıma ilk gelen isim Yavuz Çetin oldu..
-
Ailem , yakın arkadaşlarım...
Müzisyenlerden ise Orphaned Land tayfasına bir şey olmasın bence...
Ya da niye insan ayırıyoruz yaa? :)))
Kimse ölmesin, durun ben giderim :))))
-
gidecekleri varmış gitmişler,keşke neye yararki..
-
louis armstrong
-
Chuck'tan başlayalım, sonra, John Lennon, Cliff Lee Burton,Johann Sebastian Bach,Johann Strauss.Soruda epey t*şaklıymış, tonla adam var..