Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • sadecemüzik • 3 Temmuz 2006 17:30 • #503017
    ah keşke ölmesem... keşke Mozart daha uzun yaşasaydı... keşke Maria Callas aşk acısı yüzünden genç yaşta sesini kaybetmeseydi, ölmeseydi ve 80 yaşında olsa da Türkiye'ye gelseydi, canlı canlı dinleyebilseydim, onunla aynı havayı soluyabilseydim... cliff lee burton da ölmeseydi, metallica'da kalsaydı.. şu an metallica böyle olmazdı... keşke ölmeseydi denecek o kadar çok insan var ki...
  • KillingTime • 3 Temmuz 2006 18:33 • #503019
    tabii ki de CLIFF BURTON
  • Cumilaws • 3 Temmuz 2006 22:33 • #503065
    erkin babaymış ben dimmubag darrel derim onun gibi bidaha gelmez dünyaya vıddı vıdıd vıdı vıdıd vıdı vıdıd........
  • tumb_665 • 3 Temmuz 2006 22:49 • #503067
    yavuz çetin ve jim morrison ölmemeliydi...
  • G-han • 3 Temmuz 2006 23:57 • #503073
    kesinlikle ölmemesi gereken sanatçılardan biriydi cliff burton , o ölmeseydi rock adına daha kaliteli ürünler dinleyebilecektik
  • rockci_kiz • 3 Temmuz 2006 23:57 • #503074
    cem karaca kazim koyuncu baris manco kurt cobain keske ölmeselerdi allahim hic ölmesin dedigim kiside kaan tangöze allahim onu koru :)
  • foetus • 7 Temmuz 2006 18:47 • #503594
    tabii ki CHUCK SCHULDINER ve DIMEBAG DARRELL
  • CRN_CRN_ME • 7 Temmuz 2006 20:27 • #503606
    BENCE HİÇ KİMSE ÖLMESİN!!!!!
  • nefretimsin • 7 Temmuz 2006 20:43 • #503607
    yavuz çetin,
  • elltu • 7 Temmuz 2006 20:45 • #503608
    Cliff Burton...ama yapcak bişi yok!
    Herşey insanlar için...