Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • eternal_silent • 23 Nisan 2006 01:01 • #497401
    Taneli Jarva ölmemeli..bu kadar...
  • nalan81 • 25 Nisan 2006 21:54 • #497624
    illaki ölecekler zorlamayın çare yok! ama inşaallah şebnem ferah
    benden önce ölmez
  • kötükedi • 26 Nisan 2006 16:34 • #497654
    ölenlere Allah rahmet eylesin.Cem Karaca keske ölmeseydi..sakın ölmesin diyecegim kişide bizim küçük DEXTER HOLLAND...yoksa garajda kim gıcıklık yapar
  • K Satriani • 26 Nisan 2006 17:22 • #497660
    Joe Satriani ve Steve Vai sakın ölmesin.
    YAvuz Çetin ve Jimi keşke ölmeseydi..:((
  • Lethe • 27 Nisan 2006 01:07 • #497688
    Yavuz Çetin
    Chuck Schuldiner
    keşke ölmeselerdii... :'(
  • PUNKY_SPuTniK • 27 Nisan 2006 11:21 • #497696
    joe strummer aklıma geldikçe diyorum
    birde sid vicious
  • Narcoholic • 27 Nisan 2006 11:40 • #497700
    keşke kurt gitmeseydi çünkü onla aynı burçmuşum ve ikimiz de solakmışız boughkk..
    brian molko ölmesin, intihar etmesin lütfen :)))
  • s_a_sa • 1 Mayıs 2006 09:43 • #497943
    şebnem ferah sezen aksu ölmesiiinnnn
  • bado1907 • 1 Mayıs 2006 12:15 • #497954
    Kirk Hamlet ölürse bende ölürüm.system of a down da gebermesini istediğim grup.
  • Swallow • 1 Mayıs 2006 22:05 • #497998
    evt..satriani ölmesin! ya da Allah korusun günün birinde vefat ederse, toprağa verilirken Dünyanın dört bir yanında koca koca hoparlörlerden tears in the rain parçası yayılsın insanların kulaklarına... :((