Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • Alp_YiLgin • 6 Nisan 2006 23:38 • #496293
    RHCP nin hiç bir üyesi ölmesin.Keşke Hillel Slovak Ölmeseydi tabi hendrix te ve Mercury de
  • ga ga • 6 Nisan 2006 23:44 • #496296
    valla kırk yılda bir gelir barış gibisi
  • biittersweettt • 7 Nisan 2006 00:25 • #496302
    bence kazım koyuncu ölmeseydi,barış manço ve tabi ki ananem...
    evanescence hiç bişiy olmasın green day ville valo.....
    dinledigim tüm sanatçılar çünkü daha iilerini dinlemek istiyorum ben ..
  • msscobain • 7 Nisan 2006 20:59 • #496383
    KURT COBAIN.
  • BassPunQ • 8 Nisan 2006 00:49 • #496395
    slash,flea,steve vai,billy sheehan,kerem tüzün,demir demirkan,eren birde hüseyin ölmesin,ben de ölmiim ki onları dinliim:)
    sonra yavuz,barış,cem,cliff,ray charles(bunu uur dedi),jimmy ölmeseydi keske:(
  • Mad_Slayer • 8 Nisan 2006 00:57 • #496397
    yavuz çetin, clifford lee burton , stevie ray voughan :/
  • hödöhödö • 8 Nisan 2006 00:59 • #496398
    kazım koyuncu
  • violoncellist • 8 Nisan 2006 09:24 • #496407
    opera sanatçısı ömer yılmaz... ne yazık ki dün vefat etti...
  • karabasann88 • 11 Nisan 2006 20:09 • #496652
    kurt cobain ölmeseydi bi de barış manço ölmeseydi keşke
  • syarar • 11 Nisan 2006 20:13 • #496654
    YAVUZ ÇETİN yAvuZ çEtİn yavuz çetin bir De Yavuz ÇETİN