Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • JackSparrow • 2 Mayıs 2006 07:20 • #498006
    müzik yapan kimse ölmesin..çeşitlilik iyiyi ayırt etmeye yarar...
  • Rock_forever • 2 Mayıs 2006 15:41 • #498022
    bob marley...barış manço...cliff...
  • İnsanlar_ölmez • 4 Mayıs 2006 10:29 • #498085
    Cem karaca keşke ölmeseydiii ve kağan tan göze azrailden ricam benden sonra alsın onu:D
  • noneimp • 5 Mayıs 2006 22:03 • #498167
    olenler;
    chuck schuldiner
    dimebag darrel abott
    cliff burton
    randy rhoads
    criss oliva

    james hetfield
    dave mustaine
    zakk wylde
    jason newsted
    dave effelson
    max cavelera
    tom araya
    (daha gider bu...)
  • gokhanator • 6 Mayıs 2006 08:47 • #498187
    Elbette ve kesinlikle Kurt Cobain...
    Keşke diyor insan ama..?
  • gokhanator • 6 Mayıs 2006 08:50 • #498188
    neden gebersin?? Ademın müzikleri mükemmel....Görüşlerini at bir yana..orjinal cd sini alma t-shirt alma ama yaptığı müziği dinle..Yani şerefsizlere para kazandırma.
  • Ghost_of_you • 6 Mayıs 2006 23:52 • #498217
    bence de cobain ölmeseydi be.....=(

    bi de DUMAN elemanları aman ha ölmesin...onlar lazım daha bize;)
  • anaemics • 7 Mayıs 2006 12:25 • #498233
    bence de ben.. BLITZKRIEG bu topiğe girerken aklımda ben yazmak vardı sen benden önce yazmışsın ne diyelim abi bizim kıymetimizi bilsinler geberince çok ağlarlar ardımızdan..
  • reddevil_91 • 7 Mayıs 2006 12:55 • #498236
    freddy mercury
    yavuz çetin
    kurt cobain

    aman ölmesin dediklerimde:
    ville valo
    matthew bellamy
    axl rose
  • hrrm • 7 Mayıs 2006 19:55 • #498267
    kesinlikle falco
    neden öldün falco
    hep o isabel'in yüzünden
    sen ölmemeliydin falco :(:(:(:((((