Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • death_glory • 11 Nisan 2006 20:15 • #496655
    ben ölmiyeyim de...
  • syarar • 11 Nisan 2006 20:28 • #496660
    Off Ne Saçma Şeyler Yazmışsınız
  • ReigN13 • 12 Nisan 2006 00:57 • #496682
    yavuz çetin tabii ki de.erkan oğur un da ölmesi beni gerçekten çok üzer.
  • Noryth Aquanum • 12 Nisan 2006 18:45 • #496715
    Chuck Schuldiner.
    Dimebag Darrell.
    Freddie Mercury.
  • emredrsn • 12 Nisan 2006 20:11 • #496725
    STEVİE RAY VAUGHAN
    keşke ölmeseydi daha neler öğrenirdik onu izlerken!
  • lethalize • 12 Nisan 2006 23:46 • #496742
    Kurt Cobain tabii ki..
    John Lennon da sayılabilir..
  • karabasann88 • 12 Nisan 2006 23:54 • #496743
    kaan tangöze ölmesin
  • TurkishMetal • 13 Nisan 2006 00:03 • #496745
    hilalim ölmesin yeter be birde engin günaydın yoksa kime gülücem ben.ciguliden ayriyetten özür diliyorum.
  • Necrophilliac • 13 Nisan 2006 12:01 • #496769
    Cem Karaca...
  • hoba • 13 Nisan 2006 12:57 • #496774
    yok ya keske tan sağ türk yasasa idi tabi ki yavuz ÇETİN arkadaslar.