Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • ziggy_stardust • 27 Haziran 2006 18:37 • #502245
    yavuz çetin
  • G0DLESS • 27 Haziran 2006 20:03 • #502250
    Senelerce medya tarafından gözardı edilmiş bir insanın, birden ülkenin en büyük gazetelerinde baş sayfaya haber olabilmesi için ölmesi gerektiği gerçeği cok kotu.

    Birden herkes ilgilenmeye başladı Yavuz ÇETİN ile. Adını bilmeyen, onu dinlemeyen, yaptığı müziği entel ya da trend ayağına çağdışı bulan, ya da popüler olmadığı için umursamayan insanlar birden onun ne kadar iyi biri olduğunu anlatmaya başladılar.

    Umarım keske dien herkes, gittigi yer her nereyse burada oldugundan daha mutlu olur. Bye...
  • dimmuborgirfan • 28 Haziran 2006 19:49 • #502433
    Chuck Schuldiner
    Bathory
    Paul Baloff
    Cliff Burton

    Hepside huzur içinde uyusun..
  • _Nightmare_ • 29 Haziran 2006 02:37 • #502462
    yavuz çetin
  • Anthrax34 • 29 Haziran 2006 02:41 • #502463
    erkin baba ölmesin..
  • frozenwish • 2 Temmuz 2006 21:50 • #502916
    barış manço ölmeseydi keşke, ölen müzisyenler arasında en çok onda üzülmüştüm, çok ufaktım ama sabaha kadar ağladığmı bilirim, keşke göçmeseydi... cem karaca ve yavuz çetin diyorum ondan başka

    -Orphaned Land'e bişey olmasın =) kobi farhi'nin göçtüğü vakit, muazzam bir ağıt yakacağım
  • paradigm_shift • 3 Temmuz 2006 01:45 • #502933
    [528 kez okundu]morwen_
    5 Nisan 2006 Çarşamba / 18:35
    Bugün Cobainimin gittiği gün olduğu için...sırf bu yüzden..


    vah canım yakının mıydı? tey allam. "Cobainim" ne lan!..
  • WC • 3 Temmuz 2006 03:29 • #502938
    ehühüh cobainim ne lan ehüe koptum hacı ya tepkine
  • perii • 3 Temmuz 2006 14:07 • #502983
    KURT COBAİN niye gittin sen???
    allahım şeboşuma(şebnem ferah) ve amy lee(evanescence) e bişi olmasın yarabbim!!
  • cashmir • 3 Temmuz 2006 16:47 • #503016
    kurt ah ah! ah hendrix vah! bari kaan(tangöze) dikkat etse kendine... ian andersonsız bi dünya da düşünemiyorum! :(