-
yavuz çetin
-
Senelerce medya tarafından gözardı edilmiş bir insanın, birden ülkenin en büyük gazetelerinde baş sayfaya haber olabilmesi için ölmesi gerektiği gerçeği cok kotu.
Birden herkes ilgilenmeye başladı Yavuz ÇETİN ile. Adını bilmeyen, onu dinlemeyen, yaptığı müziği entel ya da trend ayağına çağdışı bulan, ya da popüler olmadığı için umursamayan insanlar birden onun ne kadar iyi biri olduğunu anlatmaya başladılar.
Umarım keske dien herkes, gittigi yer her nereyse burada oldugundan daha mutlu olur. Bye...
-
Chuck Schuldiner
Bathory
Paul Baloff
Cliff Burton
Hepside huzur içinde uyusun..
-
yavuz çetin
-
erkin baba ölmesin..
-
barış manço ölmeseydi keşke, ölen müzisyenler arasında en çok onda üzülmüştüm, çok ufaktım ama sabaha kadar ağladığmı bilirim, keşke göçmeseydi... cem karaca ve yavuz çetin diyorum ondan başka
-Orphaned Land'e bişey olmasın =) kobi farhi'nin göçtüğü vakit, muazzam bir ağıt yakacağım
-
[528 kez okundu]morwen_
5 Nisan 2006 Çarşamba / 18:35
Bugün Cobainimin gittiği gün olduğu için...sırf bu yüzden..
vah canım yakının mıydı? tey allam. "Cobainim" ne lan!..
-
ehühüh cobainim ne lan ehüe koptum hacı ya tepkine
-
KURT COBAİN niye gittin sen???
allahım şeboşuma(şebnem ferah) ve amy lee(evanescence) e bişi olmasın yarabbim!!
-
kurt ah ah! ah hendrix vah! bari kaan(tangöze) dikkat etse kendine... ian andersonsız bi dünya da düşünemiyorum! :(