Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • paradigm_shift • 3 Temmuz 2006 01:45 • #502933
    [528 kez okundu]morwen_
    5 Nisan 2006 Çarşamba / 18:35
    Bugün Cobainimin gittiği gün olduğu için...sırf bu yüzden..


    vah canım yakının mıydı? tey allam. "Cobainim" ne lan!..
Bu konunun tüm mesajları