Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Keşke Ölmeseydi ya da sakın ha ölmesin diye söylendiğiniz kişiler

  • punklives • 13 Nisan 2006 14:26 • #496786
    adem,isa,musa,muhammed...
  • BlAcK BaSs • 13 Nisan 2006 20:08 • #496819
    Cliff
  • sizofrengi • 13 Nisan 2006 21:51 • #496828
    Andreas Segovia keşke ölmeseydi Birde John Lennon yaa aslında Kurt,Jim....bu böööle gider ama ilk iki dediklerim.Ölmesini istemediğim kişilerse David Russell Roger Waters çok paralel ikili yazdım :D birde ben istemememe rağmen baaya yanlış yazıyor bu forum
  • whereismymind • 13 Nisan 2006 23:00 • #496831
    fredy mercury
  • arch_DE_luxe • 14 Nisan 2006 09:54 • #496848
    JIM MORRISON...............
  • SpoiLd • 14 Nisan 2006 10:05 • #496849
    amy lee.....
  • DeEp SiLeNt • 14 Nisan 2006 14:08 • #496861
    kesinlikle KURT...
  • tliveistdie • 22 Nisan 2006 20:06 • #497355
    cliff burton ya canım benim adamın kemikleri sızlıyo metallicanın bu halini gördükçe o yaşasa böylemi olurdu!!OLURMUYDU?
  • nefretimsin • 22 Nisan 2006 20:18 • #497360
    KURT COBAİN
  • qunduck • 22 Nisan 2006 23:13 • #497381
    Yavuz Çetin!