abı artık şu metallica sarkılarını çalıp kaydetmeyın ya abı bu nedır ya kımsede bıraz farklı şeyler yapayım düşüncesı yok mu bı de yorum ıstıosun bu şarkılara amatör bi grup olduğunuz belli zaten bı de metallica çalıp amatör olduğunuzu vurgulamayın baska bı kayıt gonder muzığınız hakkında yorum yapılsın ama metallica ya yorum ısteyemezsın çunku herkes çalıyo
Bu ılkokul öğrecılerının hepsının flütle samanyolu çalması gıbı bişey oldu artık