Tamam , farklılık konusunda haklısın , ama benim dediğim şu , Metallica başlangıç için en iyi gruplardan biri değil mi? Misal , ben kalkıp Mavi Sakal çalsam , kaç kişi burdan yorum yapabilir bana yaptığımız kaydı orijinal parçayla karşılaştırarak?
Tabii bende isterim ,farklı olsun , mesela Orphaned Land çalınsın , dinleyelim , zevkle yorum yapalım ama canları Metallica istemiş işte ne yaparsın? :)