hala millet şu metallica önyargısından kurtulamamış.. gülüyorum sadece!!
herkesin metallica çalması, bu arkadaşların çalmamasını mı gerektirir??
birilerinin emek harcayıp ortaya bişeyler atması çok güzel bişey ama bazılarının bunu kaldıramayıp önyargılı davranması bence gereksiz..
sizde çalışın sizde yapın arkadaşlar!! isteyen istediğini çalar istediğini coverlar...
sonuçta ortada bir emek var ve saygı duymak gerekir. gereksiz olan eziklik yapmaktır!!!