Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en BÜYÜK heavy-trash metal grubu ???

  • Necrophilliac • 28 Mayıs 2006 19:50 • #499966
    1- moop;

    Yapma abi ya.. Overkill benim için daha iyi bir temsilci.. Ha mucidi; Black Sabbath.. Aç bak Iron Man bilemmene, tonla thras riff'i var.. Taa 60'lardan..

    2-holysolo;

    Len Iron Maiden'ın neresi thrash, Kreator'un neresi heavy?:D
Bu konunun tüm mesajları