-
heavy dalında black sabbath ,judas priest .... gibi pekcok grup arasında en büyük muhabbeti edilebilir ama thrash metal dendimi metallicanın üstüne söz söylenmez..
-
metallica..
-
1- moop;
Yapma abi ya.. Overkill benim için daha iyi bir temsilci.. Ha mucidi; Black Sabbath.. Aç bak Iron Man bilemmene, tonla thras riff'i var.. Taa 60'lardan..
2-holysolo;
Len Iron Maiden'ın neresi thrash, Kreator'un neresi heavy?:D
-
metal li caaa
-
Overkill
-
bir sürü alt türevi olan hevi metalin en büyüğünü istemişssin..
onun üsütnede Thrash metalin en büyüğünü sormuşsun,çok baba gruplar var.hangi birini sınırlayıp yazacan ki..
benim favorilerim,
heavy metalde;Black Sabbath,Judas Priest
Thrash metale gelinice, ne metallica nede megadeth !!
Kim nederse desin SLAYER ve Overkill babaların babasıdır bu tarzda..
-
Alkışlarım seni.. Ama dur şimdi değil..
-
Bırak ya, MEtallica'nın sololarını kim yazdı sanıyorsunuz siz, Kirk mü?Biraz kulağı olan zaten onların Mustaine solosu olduğunu anlar.Metallica, bu iki grup yanında bence ancak önünü ilikler.
İlk albüm için dediğin doğru olabilir ama Ride,M.O.p ve gerisi için aynı şeyi söyleyemezsin.
-
Megadeth(mustaine,ellefson,friedman,menza)
-
Motorhead