Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en BÜYÜK heavy-trash metal grubu ???

  • Anti-Christ • 28 Mayıs 2006 17:36 • #499947
    heavy dalında black sabbath ,judas priest .... gibi pekcok grup arasında en büyük muhabbeti edilebilir ama thrash metal dendimi metallicanın üstüne söz söylenmez..
  • Electromanya • 28 Mayıs 2006 19:44 • #499965
    metallica..
  • Necrophilliac • 28 Mayıs 2006 19:50 • #499966
    1- moop;

    Yapma abi ya.. Overkill benim için daha iyi bir temsilci.. Ha mucidi; Black Sabbath.. Aç bak Iron Man bilemmene, tonla thras riff'i var.. Taa 60'lardan..

    2-holysolo;

    Len Iron Maiden'ın neresi thrash, Kreator'un neresi heavy?:D
  • tolqing • 29 Mayıs 2006 00:05 • #499979
    metal li caaa
  • frozenwish • 29 Mayıs 2006 00:06 • #499980
    Overkill
  • vovin35 • 2 Haziran 2006 13:48 • #500336
    bir sürü alt türevi olan hevi metalin en büyüğünü istemişssin..
    onun üsütnede Thrash metalin en büyüğünü sormuşsun,çok baba gruplar var.hangi birini sınırlayıp yazacan ki..

    benim favorilerim,
    heavy metalde;Black Sabbath,Judas Priest

    Thrash metale gelinice, ne metallica nede megadeth !!
    Kim nederse desin SLAYER ve Overkill babaların babasıdır bu tarzda..
  • Necrophilliac • 2 Haziran 2006 17:36 • #500351
    Alkışlarım seni.. Ama dur şimdi değil..
  • rickenbacker • 26 Haziran 2006 02:07 • #502006
    Bırak ya, MEtallica'nın sololarını kim yazdı sanıyorsunuz siz, Kirk mü?Biraz kulağı olan zaten onların Mustaine solosu olduğunu anlar.Metallica, bu iki grup yanında bence ancak önünü ilikler.

    İlk albüm için dediğin doğru olabilir ama Ride,M.O.p ve gerisi için aynı şeyi söyleyemezsin.
  • mustin • 26 Haziran 2006 11:57 • #502023
    Megadeth(mustaine,ellefson,friedman,menza)
  • Anthrax34 • 29 Haziran 2006 03:01 • #502471
    Motorhead