Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en BÜYÜK heavy-trash metal grubu ???

  • musiclover • 29 Haziran 2006 03:22 • #502476
    benim için ders niteliği taşır,annihilator..
  • ziggy_stardust • 29 Haziran 2006 13:07 • #502491
    heay iron maiden trash overkill
  • toTTem • 29 Haziran 2006 22:52 • #502587
    tabi ki JUDAS PRİEST ama üzülüyorumki bu isim metalica nın altında yazılcak forumda olsun metalika çoktaaaaaaan ölmüş piyasa/göt/ezik/vsvs olmuş bi gruptur tartışmaa deemez

    ayrı ayrı incelenincede heavy olarak priest thrash olarak OVERKİLL diebliriz =)
  • KillingTime • 29 Haziran 2006 23:51 • #502592
    git judas priest ini dinle göt başka gruplara laf atma Metallica yapmış ki hala master of puppets albumü konuşuluyo... a.q.munu eziği dediğin grupların efsane olmuş şarkılarını söyle bi de Metallica nın geçmişine bakalım hepsini toplasan Metallica nın yarısını yapmışlar mı acaba???trash metal diyince herkes sussun çünkü en iyiyi herkes biliyo sadece saygı duyun
  • SlipknotSlave • 30 Haziran 2006 06:17 • #502623
    yazıyla seksendöt
  • capt jack • 30 Haziran 2006 11:32 • #502630
    lan salata sanane arkadsın dedığı gıbı gıt sen judas priest ini dinle laf atma metallicaya falan bızımde sınırlerımızı bozma metallica piyasaysa senı bılemıyoruz artık...
  • byrm_89 • 10 Temmuz 2006 19:30 • #504014
    Metallica diyen arkadaşlar bence yanılıyor. Çünkü metallicanın kökü Dave mustainededir. sonuç en iyi heavy-trash grubu Megadeth dir. Bakınız Rust in peace albümü. Eğer metallicadan örnek verirsek MOP ya da kill'em all diyebilirsiniz. Sonuçta onlarında kökü dave mustaine dir. yani sololar riffler yine dave mustainenin.
  • Drive-MAN • 10 Temmuz 2006 19:32 • #504018
    YEEAAAHHHH tabıkı de METALLİCAAAAAAAA
  • Drive-MAN • 10 Temmuz 2006 19:35 • #504019
    fıkrıne saygı duyarım ama tam anlamıyla SACMALAMISSIN madem oyle nıe kovuldu kovulupta kurdugu grup nıye metallica kadar tutmadı sındı megadeth metallica dan guzel dıyceksın bende bılgısayarımı kapatıcam aynen
  • __Axl_Rose__ • 11 Temmuz 2006 07:28 • #504083
    ulan biriniz çıkıp şuraya in flames yazamamışsınız tüüüü