-
benim için ders niteliği taşır,annihilator..
-
heay iron maiden trash overkill
-
tabi ki JUDAS PRİEST ama üzülüyorumki bu isim metalica nın altında yazılcak forumda olsun metalika çoktaaaaaaan ölmüş piyasa/göt/ezik/vsvs olmuş bi gruptur tartışmaa deemez
ayrı ayrı incelenincede heavy olarak priest thrash olarak OVERKİLL diebliriz =)
-
git judas priest ini dinle göt başka gruplara laf atma Metallica yapmış ki hala master of puppets albumü konuşuluyo... a.q.munu eziği dediğin grupların efsane olmuş şarkılarını söyle bi de Metallica nın geçmişine bakalım hepsini toplasan Metallica nın yarısını yapmışlar mı acaba???trash metal diyince herkes sussun çünkü en iyiyi herkes biliyo sadece saygı duyun
-
yazıyla seksendöt
-
lan salata sanane arkadsın dedığı gıbı gıt sen judas priest ini dinle laf atma metallicaya falan bızımde sınırlerımızı bozma metallica piyasaysa senı bılemıyoruz artık...
-
Metallica diyen arkadaşlar bence yanılıyor. Çünkü metallicanın kökü Dave mustainededir. sonuç en iyi heavy-trash grubu Megadeth dir. Bakınız Rust in peace albümü. Eğer metallicadan örnek verirsek MOP ya da kill'em all diyebilirsiniz. Sonuçta onlarında kökü dave mustaine dir. yani sololar riffler yine dave mustainenin.
-
YEEAAAHHHH tabıkı de METALLİCAAAAAAAA
-
fıkrıne saygı duyarım ama tam anlamıyla SACMALAMISSIN madem oyle nıe kovuldu kovulupta kurdugu grup nıye metallica kadar tutmadı sındı megadeth metallica dan guzel dıyceksın bende bılgısayarımı kapatıcam aynen
-
ulan biriniz çıkıp şuraya in flames yazamamışsınız tüüüü