Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en BÜYÜK heavy-trash metal grubu ???

  • venom • 10 Nisan 2006 22:37 • #496591
    iron maiden
    judas priest
    kreator
    SLAYER
  • holysolo • 10 Nisan 2006 23:13 • #496595
    kreator
    metallica
    motorhead

    tabi herkese göre değişir.. belki bunları beğenmeyenlerde vardır ama en çok göze çarpanlar bence bunlar.
  • holysolo • 10 Nisan 2006 23:17 • #496596
    hee birde İRON MAİDEN var. hakkını yemeyelim adamların.
  • jubei • 11 Nisan 2006 14:55 • #496622
    Watashi wa ni juu san sai Desu..Nan Sai Desuka? Kage bunshin no jutsu!
  • KillingTime • 11 Nisan 2006 17:49 • #496629
    hah mustaine bi yılda neler yapmışta biz bilmiyomuşuz sen rüyadan uyan bence mustaine in metallica ya hiçbir katkısı olmadı şu lars ın yanında neden beni gruptan kovdunuz diye ağlayan mustaine den bahsediyoruz dimi ikimizde :))))
  • volans • 11 Nisan 2006 18:20 • #496631
    hepsi varya onlar
  • Rock ım Bitti • 11 Nisan 2006 18:38 • #496635
    HEAVY dersen MANOWAR THRASH dersen MEGADETH

    dorusu budur bence :))
  • karabasann88 • 11 Nisan 2006 19:28 • #496639
    metallica
  • moop • 8 Mayıs 2006 01:41 • #498287
    thrash metalin mucidi overkill değildir!! bu tarzda ilk kyıt Motörhaed' in "Overkill" adlı demosudur, new york lu bir grupta bu şarkıyı kendine isim olarak eçer Overkill olur yani motörhead ondan daha önce vardır...diğer bir yandan bilinen ilk thrash icracısı Exodus iken ilk albüm Metallica'dan gelmiştir hatta albümün adı"Metal Up Your Ass.Easter's Cancelled: The Body's Been Found"du.Ancak dağıtım firmalarının karşı çıkması üzerine albümün ilk adı "Kill'Em All" olarak değiştirildi.
  • Rock_forever • 8 Mayıs 2006 09:48 • #498301
    >>> M E T A L L I C A <<<