Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en BÜYÜK heavy-trash metal grubu ???

  • semsemo • 9 Nisan 2006 23:02 • #496529
    METALLİCAAAAAAA
  • grk • 10 Nisan 2006 03:04 • #496539
    motörhead
  • düşyılmaz • 10 Nisan 2006 08:55 • #496554
    :D
  • AloneInTheDark • 10 Nisan 2006 11:57 • #496565
    athena
  • ReigN13 • 10 Nisan 2006 15:57 • #496572
    metallica
  • rhoads • 10 Nisan 2006 18:58 • #496579
    İZEL-ÇELİK-ERCAN
  • Necrophilliac • 10 Nisan 2006 19:21 • #496580
    Metallica mı?!!Bu konuda tartışma yapılamaz, ya Overkill(thrash'ın mucidi) ya da Black Sabbath(ilk thrash rifflerini kullanan grup)
  • KillingTime • 10 Nisan 2006 19:32 • #496581
    bu işin mucidi olmak en büyüğü ya da en iyisi olmak anlamına gelmez bu gruplara kötü demiyorum tabii ki iyiler zaten 80 lerdeki grupların etkilendikleri grupların başında geliyorlar ama METALLİCA bu grupları aştı
  • KillingTime • 10 Nisan 2006 19:32 • #496582
    bu işin mucidi olmak en büyüğü ya da en iyisi olmak anlamına gelmez bu gruplara kötü demiyorum tabii ki iyiler zaten 80 lerdeki grupların etkilendikleri grupların başında geliyorlar ama METALLİCA bu grupları aştı
  • Necrophilliac • 10 Nisan 2006 22:09 • #496589
    Bırak ya, MEtallica'nın sololarını kim yazdı sanıyorsunuz siz, Kirk mü?Biraz kulağı olan zaten onların Mustaine solosu olduğunu anlar.Metallica, bu iki grup yanında bence ancak önünü ilikler.