bu işin mucidi olmak en büyüğü ya da en iyisi olmak anlamına gelmez bu gruplara kötü demiyorum tabii ki iyiler zaten 80 lerdeki grupların etkilendikleri grupların başında geliyorlar ama METALLİCA bu grupları aştı
bu işin mucidi olmak en büyüğü ya da en iyisi olmak anlamına gelmez bu gruplara kötü demiyorum tabii ki iyiler zaten 80 lerdeki grupların etkilendikleri grupların başında geliyorlar ama METALLİCA bu grupları aştı
Bırak ya, MEtallica'nın sololarını kim yazdı sanıyorsunuz siz, Kirk mü?Biraz kulağı olan zaten onların Mustaine solosu olduğunu anlar.Metallica, bu iki grup yanında bence ancak önünü ilikler.