Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en BÜYÜK heavy-trash metal grubu ???

  • SeRCuTuo • 15 Temmuz 2006 23:34 • #504954
    serdar ortacc
  • vovin35 • 16 Temmuz 2006 01:07 • #504965
    ikisini aynı anda yaparsan ne oluyor??? hııı orası nasıl oluyor açıkçası bilmiyorum...
    ama sana şöyle diyeyim melodic death olarak,In flames,Arch Enemy,Soilwork,Dark Tranquillity vss
    swedish death olarak, At The gates,Entombed,Hypocrisy,Unleashed,Dismember, diye bilirim ben..bunların melodic altyapısı daha az,old school tazrına daha yakın.. neyse başlığı fazla saptırmayalım ))