Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en BÜYÜK heavy-trash metal grubu ???

  • Necrophilliac • 11 Temmuz 2006 10:15 • #504087
    ??!?!?!?OHa!!:D
  • Necrophilliac • 11 Temmuz 2006 10:56 • #504089
    Ha ne diyorduk, thrash di mi?

    Şimdi Testament, Destruction, Wargasm di mi ama?

    Ha gelelim Dave konusuna;

    Aranızda Metallica'nın gerçekten fanı olan olsa para verip Ride the Lightning'in orjinalini alır ve solosu olan şarkıların yanında "Mustaine" imzası görürdü.Peki neden kovuldu?Uyumsuzdu.Grup elemanlarıyla çok takışıyordu ve çok içiyordu.Peki Megadeth niye tutmadı?Mustaine'in kendi elemanlarıylada takışmasından.Ha Mustaine şimdi Kirk'ten kötü mü oldu?Karakter olarak evet.. Demekki neymiş;

    Black Sabbath>Motörhead>Destruction>Wargasm>Kreator>Overkill>Megadeth>Metallica
  • BLacK MArVeLs • 11 Temmuz 2006 11:11 • #504090
    ulan biriniz çıkıp şuraya in flames yazamamışsınız tüüüü

    kurnaz ama zeki degilsin
  • the_TW_named • 11 Temmuz 2006 13:28 • #504098
    Thrash metale gelinice, ne metallica nede megadeth !!
    Kim nederse desin SLAYER ve Overkill babaların babasıdır bu tarzda..


    overkille lafım yok ancak slayerın metallicadan daha iyi olduğunu söylemen beni rahatsız etti ne bilim şarkı sözleri vokaller riffler metallicada çok daha kaliteli bence hem bence james lars kirk işi çok daha iyi biliyorlar
  • byrm_89 • 12 Temmuz 2006 18:15 • #504341
    Bu senin fikrin saygı duyuyorum.
  • tayfunfırat • 15 Temmuz 2006 13:03 • #504845
    in flames in thrashle de heavyle de hiç alakası yoktur.tarzları swedish melodic deathtir.heavy dersen Maiden ın rakibi yoktur.
    Thrash te metallica ağır basar
  • Drive-MAN • 15 Temmuz 2006 13:04 • #504846
    katıldım sana
  • CRN_CRN_ME • 15 Temmuz 2006 13:13 • #504847
    +1
  • vovin35 • 15 Temmuz 2006 17:03 • #504867
    in flames in thrashle de heavyle de hiç alakası yoktur.tarzları swedish melodic deathtir.heavy dersen Maiden ın rakibi yoktur.
    Thrash te metallica ağır basar


    tayfun kardeşim swedish melodic death diye bir tarz yok,
    swedish death,ve melodic death farklı;bu arada hevi metalde iron maiden da babadır..babalara saygı
  • tayfunfırat • 15 Temmuz 2006 23:33 • #504953
    ikisini birlikte yaparsan ne oluyo kardeş?