Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gelmiş geçmiş en BÜYÜK heavy-trash metal grubu ???

  • Necrophilliac • 11 Temmuz 2006 10:56 • #504089
    Ha ne diyorduk, thrash di mi?

    Şimdi Testament, Destruction, Wargasm di mi ama?

    Ha gelelim Dave konusuna;

    Aranızda Metallica'nın gerçekten fanı olan olsa para verip Ride the Lightning'in orjinalini alır ve solosu olan şarkıların yanında "Mustaine" imzası görürdü.Peki neden kovuldu?Uyumsuzdu.Grup elemanlarıyla çok takışıyordu ve çok içiyordu.Peki Megadeth niye tutmadı?Mustaine'in kendi elemanlarıylada takışmasından.Ha Mustaine şimdi Kirk'ten kötü mü oldu?Karakter olarak evet.. Demekki neymiş;

    Black Sabbath>Motörhead>Destruction>Wargasm>Kreator>Overkill>Megadeth>Metallica
Bu konunun tüm mesajları