tabi ki JUDAS PRİEST ama üzülüyorumki bu isim metalica nın altında yazılcak forumda olsun metalika çoktaaaaaaan ölmüş piyasa/göt/ezik/vsvs olmuş bi gruptur tartışmaa deemez
ayrı ayrı incelenincede heavy olarak priest thrash olarak OVERKİLL diebliriz =)