Metallica diyen arkadaşlar bence yanılıyor. Çünkü metallicanın kökü Dave mustainededir. sonuç en iyi heavy-trash grubu Megadeth dir. Bakınız Rust in peace albümü. Eğer metallicadan örnek verirsek MOP ya da kill'em all diyebilirsiniz. Sonuçta onlarında kökü dave mustaine dir. yani sololar riffler yine dave mustainenin.