arkadaş demişki travis tadında tuzunda neler dinlyebilirim sen yazmışsın greenday,6.cadde falan birde ismail yk yazsaydın.. kendi zevklerimizi dinlediklerimizi ihtimallerini ozaman buraya sığmazdı yaz yaz bitmezdi ilk önce adamın sorduğu soruyu anla..ve coldplayin altyapısı zayıf diyerek bütün müzik severleri şaşırtmayıda başardın tebrikler..anlaşılan sana böğrülmeden anlayamayacaksın..