coldplay in alt yapısının zayflığını o manada demedim. hafif demek istedim.coldplay de dinlerim. severim de. ama travis yanında biraz daha tekdüze bence. ayıca haklısın arkadaşım, kendi zevkime ait şeyleri yazmışım biraz. hak verdim sana. sustum. kapadım çenemi gittim...