ben gitmem,gideni de sevmem diyim ne diyim...ancak kara-te veya karete;anti emperyalist olmamız için amerika-avrupa dan çıkan grupları dinlemememiz gerektiğine inanmıyorum...sonuçta herkes kendi propagandasını yapmıyor..örneğin rage against the machine,örneğin iron maiden...