bir heavy metal düşkünüsünüz.diyelim ki en sevdiğiniz grup rock n coke'a geldi..ilkelerinizi gururunuzu anti emperyalist tavrınızı bir kenara bırakıp rock n coke 'a gider misiniz,yoksa sert tavrınızı sürdürür müsünüz?
ben gitmem,gideni de sevmem diyim ne diyim...ancak kara-te veya karete;anti emperyalist olmamız için amerika-avrupa dan çıkan grupları dinlemememiz gerektiğine inanmıyorum...sonuçta herkes kendi propagandasını yapmıyor..örneğin rage against the machine,örneğin iron maiden...
bikere sizin anti emper neper olmanız için ne avrupa ne amerika tarzı ulkelerin sanatçılarını gruplarını dınlememenız gerekıyor...
adam doğru söylüyor hem hevi metal düşkünü hem antiemperyalist, olm uğur mumcu'da anti emperyalistti, yerinizi bilin, kelimeleri donunuzdan çıkarıp çıkarıp rekortmenlik uzmanlık yapmayın burda.