Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock n coke-Para insan gururunu satın alabilir mi?

  • wallace • 11 Nisan 2006 16:59 • #496627
    bir heavy metal düşkünüsünüz.diyelim ki en sevdiğiniz grup rock n coke'a geldi..ilkelerinizi gururunuzu anti emperyalist tavrınızı bir kenara bırakıp rock n coke 'a gider misiniz,yoksa sert tavrınızı sürdürür müsünüz?
  • jubei • 11 Nisan 2006 17:51 • #496630
    giderim tabi niye gitmeyeyim..böyle bi fırsatım varsa param da varsa koşa koşa giderim hemi de..sert kalın falan yalan onnar..sabah ereksiyonu..
  • da hui • 11 Nisan 2006 19:14 • #496637
    Ben de giderdim. Bu arada:
    sabah ereksiyonu..
    puhahahaha :D
  • punklives • 12 Nisan 2006 14:48 • #496693
    ben gitmedim hiçbir zaman gitmemde...

    iggy baba gelmişdi ama gitmedm..dead kennendys geldi gitmedm,1-2 tane daha vardı ama gitmedm...

    parası olan kafası olmayan gitsin dicek bişey yok....

    koka kola da aynı b.k nasıl olsa...
  • kare-te • 12 Nisan 2006 14:52 • #496694
    madem anti empermenmersin en sevdiğin grubu deiştir..

    bikere sizin anti emper neper olmanız için ne avrupa ne amerika tarzı ulkelerin sanatçılarını gruplarını dınlememenız gerekıyor...
  • punklives • 12 Nisan 2006 15:55 • #496697
    dinlediğimiz grupların görüşleride önemli tabi ki..

    hakkında ayet yok kitapta dinlerim ama onlarında kullanıldığı bi konserde yer almam..

    giden gidiyor nası olsa..
  • wallace • 12 Nisan 2006 20:45 • #496727
    ben gitmem,gideni de sevmem diyim ne diyim...ancak kara-te veya karete;anti emperyalist olmamız için amerika-avrupa dan çıkan grupları dinlemememiz gerektiğine inanmıyorum...sonuçta herkes kendi propagandasını yapmıyor..örneğin rage against the machine,örneğin iron maiden...
  • düşyılmaz • 12 Nisan 2006 20:54 • #496728
    bikere sizin anti emper neper olmanız için ne avrupa ne amerika tarzı ulkelerin sanatçılarını gruplarını dınlememenız gerekıyor...

    adam doğru söylüyor hem hevi metal düşkünü hem antiemperyalist, olm uğur mumcu'da anti emperyalistti, yerinizi bilin, kelimeleri donunuzdan çıkarıp çıkarıp rekortmenlik uzmanlık yapmayın burda.
  • düşyılmaz • 12 Nisan 2006 20:55 • #496729
    hem gurur nerde ?
    böyle skndrk gururla olmaz antiemperyalizm
  • ADIO • 12 Nisan 2006 21:17 • #496732
    yaşın tutyormuydu ki??