-
emperyalizmle böyle mücadele edilmez!!!
ya darkscare77 sonunda birileri yapıcı bir
mesaj yazdı..doğru,yapılacak çok şey var.benim amacım kimseyi yargılamak değildi.sadece uyarmaktı.yine vicdan özgürlüğüne karışmadım kimsenin.ama bazıları agresif cevaplar yazdı.ben de öyle yazdım.dediğin çok doğru yapılcak çok şey var.ama ben yapacaklarımı oy sandığında yapamıyorum,yaşım küçük.ama bir yerden başlamak gerektiğini düşünerek böyle bir forum çıkarttım.başlık çok fauldü o ayrı konu..:( başlık için foruma yazan herkesten özür dilerim.
-
ya arkadaşlar artık polemik vs ile uğraşmak istemiyorum..bu forumu insanlara yapmayın ulan demek için değil, sadece ufak bir uyarı yapmak için başlatmıştım.geçen sene aynısını yaptığımda(festival sonrası) destekleyenler daha fazlaydı.belki de festivalin geçmesini bekliyorsunuzdur, kim bilir.ancak bir konu var:kimsenin vicdan özgürlüğüne karışmadım.son karar yine sizindi.ama agresif cevaplara agresif cevaplar,saçma bir döngü içinde devam etti.giden gitsin,bayıldğı grupları izlesin,eğlensin,lan böyle bir muhabbet olmuştu çok saçmaydı desin...bu mesajdan sonra düşyılmaz yine laf soksun(bu arada son mesajda cahit berkes falan demişsin...eline gitarı alan sanatçı olmuyor,doğru..sürekli elektrogitar cıncın diyen de sanatçı olmuyor.ortak bir noktamız çıktı ilk defa.) ben artık bu forumdan kaçarım,yaş itibariyle öss var.yanlış anlayan yanlış anlasın..size göre kaçtım..doğru,kaçtım...herkese saygılar,dewvam ettiren devam ettirsin,tartışsın.kalın sağlıcakla.
-
bi ortak yanımzı daha çıktı bak, öss den evvel ben de senin gibiydim. bu mesajı kopyala sakla. umarım kazanırsın, öss'den sonra gene oku.
-
Aman Tanrım! Kaç yaşındasın sen? Ne kadar saçma ötesi bir konu bu! Üzgünüm, hakaret etmek değil amacım. Ama "ilke"? İlke dediğin rock'n cokea gitmemek mi? Seviyorsan gidersin dinlersin. Aslında bu durumda kafası olmayan giden diyen yarım akıllılara inat gitmek gerekir de neyse, fazla çocukça olur bu. Anlamıyorum ben sizleri ya... Abartmadan yaşasanız. Fanatikleşmeseniz. "ilke"lerinizi biraz daha düşünüp seçseniz. Kişilik sahibi gibi görünmeye çalışmasanız (zaten bu yaşlarda kimsenin kişiliği yoktur ki...)
-
kişilik hariç biraz katılırım =)
-
emperyalizmle böyle mücadele edilmez!!!
katılıyorum gerçekten çok akılcı bir cevap olmuş ve bence bu tartışmalar sadece tartışmada kaldıkça ve burda millet birbirine ahkam kesmeyte devam ettikçe daha nice emperyalist harekete maruz kalacağız kim bilir...
ATATÜRK'ün dediği gibi "Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı."
ama önce yerli malı olmalı.
SAYGILARIMLA
-
rakınkok falan ok tamam, sonuçta bu ülkede yapılan tek adam gibi festival. bugüne kadar bu ülke cure,korn,offspring mi görmüş? ammaaa.... o festival alanındaki sonradan görmelik yok mu budur beni üzen. asıl vah vah tüh tüh edilecek sahneler bunalardır. neyi kastettiğimi anlayan anlamıştır. yoksa cocacola olmuş bilmemne olmuş farketmez.