katılıyorum gerçekten çok akılcı bir cevap olmuş ve bence bu tartışmalar sadece tartışmada kaldıkça ve burda millet birbirine ahkam kesmeyte devam ettikçe daha nice emperyalist harekete maruz kalacağız kim bilir...
ATATÜRK'ün dediği gibi "Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı."
ama önce yerli malı olmalı.
SAYGILARIMLA