ya darkscare77 sonunda birileri yapıcı bir
mesaj yazdı..doğru,yapılacak çok şey var.benim amacım kimseyi yargılamak değildi.sadece uyarmaktı.yine vicdan özgürlüğüne karışmadım kimsenin.ama bazıları agresif cevaplar yazdı.ben de öyle yazdım.dediğin çok doğru yapılcak çok şey var.ama ben yapacaklarımı oy sandığında yapamıyorum,yaşım küçük.ama bir yerden başlamak gerektiğini düşünerek böyle bir forum çıkarttım.başlık çok fauldü o ayrı konu..:( başlık için foruma yazan herkesten özür dilerim.