Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock n coke-Para insan gururunu satın alabilir mi?

  • ally • 13 Nisan 2006 00:39 • #496750
    aynen öyle .. ayrıca converse giyerek de anti-emperyalist olunmaz.. dipnot olarak söyleyeyim dedim :D
  • CaFeiN • 13 Nisan 2006 00:43 • #496751
    ayrıca converse giyerek de anti-emperyalist olunmaz


    eheeh işte en sevdiğim muhabbet :)Başlıyoruz
  • mc_10ur • 13 Nisan 2006 01:03 • #496753
    bence alamaz çünkü insanın gururu olmadan yaşayamaz bee:P ne alaka alamaz tabiii
  • bigbooots • 13 Nisan 2006 05:15 • #496757
    rock n coke'u eleştiren arkadaşlar acaba senede kaç litre coca cola company ürünlerinden tüketiyorlar çok merak ediyorum.. hep de merak etmişimdir!!
  • zumzum • 13 Nisan 2006 05:23 • #496763
    cakarım bileti ! emperyal memperyal tanımam zaten !dunyayla o kaddar da zıt dusmenin bi alemi yok !
  • enfexionell • 13 Nisan 2006 12:03 • #496771
    Eğer gerçekten Him, Greenday, Amy Lee gelcekse niye gitmiiim ki? Ben müzik için gidiyorum.. Onlar gelmese de bu sene yine gitcemm = )
  • düşyılmaz • 13 Nisan 2006 17:12 • #496799
    cakarım bileti ! emperyal memperyal tanımam zaten !dunyayla o kaddar da zıt dusmenin bi alemi yok !

    en güzeli.

    en azından zottirik bir antiemperyalizm felsefesine sahip olmaktan.
  • wallace • 14 Nisan 2006 13:11 • #496858
    sizin sahip olmak istemediğiniz zottirik anti emperyalizm felsefesi heavy metal e zıttır diye bir şey söylemek çok saçma..bunu düşünmeye devam edin.kola/fanta vs içmek? yanımdan geçmez diyemem,benim içmememle dünya değişecek değil(nazım hikmet'in dediği gibi-düşünceler bir şeyler değiştirmeye yetmez)...rock n coke a gitmesem kimse sallar mı?hayır...ancak rock n coke a çok zıt bir hareket olan barışarock'a 2 senedir gidiyorum,gitmeye de devam edecem.tepkimi benim gibi düşünen bir çok insanla dile getirecem.belki istediğim sanatçıları izleyemeyeceğim..ama müziği müzik için yapanlarla beraber olacağım,para için yapanlarla değil..siz de örümcek beyinlerinizi burn sahnesinin önünde yıkamaya devam edeceksiniz..
  • tugrulyazgi • 14 Nisan 2006 15:03 • #496863
    Ruh; ihtivası bakımından alınır satılır bir meta olmadığından fiziksel anlamda alınıp satılması mümkün olmamaktadır. Lakin ruh sahibi şahsın mensup oldugu ideoloji ve fikir akımlarının özüne aykırı davranarak yakışıksız tavırlar içerisine girmesi ve ugruna savaştıgını idda ettiği ilkelerin aksine yaşamını yönlendirmesi 'ruhunu satmak' yani ilkelerine aykırı davranmak' olarak nitelendirilebilir. Biz bunu hiç tasvip etmiyoruz. Çok ayıp bir şey ...

    Bu arada bizim demolar
    www.purevolume.com/10dansonra :) reklamları okudunuz.
  • wallace • 14 Nisan 2006 15:11 • #496866
    sen filozof musun?reklamcı mısın?meşhur olma çabası içinde misin?(demo falan...)