-
aynen öyle .. ayrıca converse giyerek de anti-emperyalist olunmaz.. dipnot olarak söyleyeyim dedim :D
-
ayrıca converse giyerek de anti-emperyalist olunmaz
eheeh işte en sevdiğim muhabbet :)Başlıyoruz
-
bence alamaz çünkü insanın gururu olmadan yaşayamaz bee:P ne alaka alamaz tabiii
-
rock n coke'u eleştiren arkadaşlar acaba senede kaç litre coca cola company ürünlerinden tüketiyorlar çok merak ediyorum.. hep de merak etmişimdir!!
-
cakarım bileti ! emperyal memperyal tanımam zaten !dunyayla o kaddar da zıt dusmenin bi alemi yok !
-
Eğer gerçekten Him, Greenday, Amy Lee gelcekse niye gitmiiim ki? Ben müzik için gidiyorum.. Onlar gelmese de bu sene yine gitcemm = )
-
cakarım bileti ! emperyal memperyal tanımam zaten !dunyayla o kaddar da zıt dusmenin bi alemi yok !
en güzeli.
en azından zottirik bir antiemperyalizm felsefesine sahip olmaktan.
-
sizin sahip olmak istemediğiniz zottirik anti emperyalizm felsefesi heavy metal e zıttır diye bir şey söylemek çok saçma..bunu düşünmeye devam edin.kola/fanta vs içmek? yanımdan geçmez diyemem,benim içmememle dünya değişecek değil(nazım hikmet'in dediği gibi-düşünceler bir şeyler değiştirmeye yetmez)...rock n coke a gitmesem kimse sallar mı?hayır...ancak rock n coke a çok zıt bir hareket olan barışarock'a 2 senedir gidiyorum,gitmeye de devam edecem.tepkimi benim gibi düşünen bir çok insanla dile getirecem.belki istediğim sanatçıları izleyemeyeceğim..ama müziği müzik için yapanlarla beraber olacağım,para için yapanlarla değil..siz de örümcek beyinlerinizi burn sahnesinin önünde yıkamaya devam edeceksiniz..
-
Ruh; ihtivası bakımından alınır satılır bir meta olmadığından fiziksel anlamda alınıp satılması mümkün olmamaktadır. Lakin ruh sahibi şahsın mensup oldugu ideoloji ve fikir akımlarının özüne aykırı davranarak yakışıksız tavırlar içerisine girmesi ve ugruna savaştıgını idda ettiği ilkelerin aksine yaşamını yönlendirmesi 'ruhunu satmak' yani ilkelerine aykırı davranmak' olarak nitelendirilebilir. Biz bunu hiç tasvip etmiyoruz. Çok ayıp bir şey ...
Bu arada bizim demolar
www.purevolume.com/10dansonra :) reklamları okudunuz.
-
sen filozof musun?reklamcı mısın?meşhur olma çabası içinde misin?(demo falan...)