Aman Tanrım! Kaç yaşındasın sen? Ne kadar saçma ötesi bir konu bu! Üzgünüm, hakaret etmek değil amacım. Ama "ilke"? İlke dediğin rock'n cokea gitmemek mi? Seviyorsan gidersin dinlersin. Aslında bu durumda kafası olmayan giden diyen yarım akıllılara inat gitmek gerekir de neyse, fazla çocukça olur bu. Anlamıyorum ben sizleri ya... Abartmadan yaşasanız. Fanatikleşmeseniz. "ilke"lerinizi biraz daha düşünüp seçseniz. Kişilik sahibi gibi görünmeye çalışmasanız (zaten bu yaşlarda kimsenin kişiliği yoktur ki...)