emperyalizmle böyle mücadele edilmez!!!
rock n coke a katılanlara gurursuz demek yanlış..antiemperyalizm mücadelesi bunlarla yapılmaz arkadaşım..haa ben gitmem o ayrı,herkesin şahsi fikri,vicdanıdır..ama gideni de yargılayamazsın kapitalist diye..hepimiz yabancı marka sigara içiyoruz,hepimiz yabancı marka otomobillere biniyoruz,hepimiz kola içiyoruz,hepimiz nike ayakkabı giyiyoruz...neden?çünkü samsunun tadi iğrenç,tofaş arabalar kalitesiz,coca colanın tadı hiçbişeyde yok,nike gibi ayakkabı üretebilen yerli firmamız yok...emperyalizmle mücadele tüpraşı özelleştirmeye,genel sağlık sigortası kanununa,avrupa birliğine karşı olmakla yani sandıkta yapılır..daha iyisi olmadıkça vatandaş elbette kaliteli ürün tüketecek,kaliteli müzik nerdeyse oraya gidecektir..amaç daha iyisini üretmek olmalıdır..iyiyi seçeni suçlamak değil..bu ülke parsel parsel satılıyor,içi boşaltılıyor..kimsenin umrunda değil..rock n coke muş!!!daha öncelikli şeyler var ve bu rock n coke olayı siyaset üzerinden piyasa yapmaya çalışan tiplerin ağzına doladığı bişey(lafım sana değil wallace)..söylemek istediğim yapılacak çok şey var..ayrıca kapitalist olduğu kadar terbiyesiz de olan diğer arkadaşın tek dayanağı güçlünün güçsüzü ezmesidir bence..sanırım hiç güçsüz konumda kalmamış,ya da güçsüzlerin ezildiği bu çarktan rantını almakta olan bir kişi......