emperyalizmle böyle mücadele edilmez!!!
haha, sizde bayım çok kitap ve gazete okuyan birine benziyorsunuz
. benim sıkıntım, kampüste birbirne bir afiş yüzünden giren iki sol örgüt mesela, benim sıkıntım, stv yi izleyip adamların kaliteli şeyler çıkarttıgını görüp, benim arkadaşlarımın işe yaramaz organizsyonlarla, hakkımızı isteriz, kahrolsun emperyalizm diye gottenbacak konserler düzenlemesi, benim sıkıntım, her b*ku bir b*k sanan, siyah ve beyazdanbaşka tanımayan, kendini, okudugu kitap, gazete sana, ve zeki geçinen devrimi akadaşlarımla, üzülüyorum onlar için, gelecek için.
kapitalist in ne demek oldugunu öğrenmişsin tebrik eder, gözlerinden öperim.
''güçsülerin ezildiği çarktan rant almak '' , selamvermeyi bilmeyen devrimcilerin jargonu.
sınfın birincisi olmalısın sen ?? karnen pekiyi doludur heralde.
benim dedim sıkıntım böyle işte. yani, o çarka neresinden girecegini bilmeyen, gücünü , sizin yaptıgınız gibi , oarkın olgan dönüşü için harcayan(sözde herşeyin farkında olup ) kardeşlerim için.