muhakkak öyle, ama indirgemek, asıl sınırlanına getirip ölçmek gerek.
ağzı yüzü piercingli, on tane gurupta gitaristlik yapıp, barlarda (rakçılarım pavyonlarında) gitar çalmayı sanat dair bir halt bellemiş sabi sübyan, erkenden uyanıp mtinglere gidiyorlar, cahit berkayı cura çalarken dinlemeyi sevmez bu delikanlılar da, elektro gitarı eline aldıma padişah beller.
bunlardan diyelim ki 20 tane olsun, 19 u malum şeyi söylesin, bilimcilerle en fazla avunuyorken, bunlarla ne yapacaksın ? ne ki bunlar ??
bilimciler dünyada insan, diğerleri ise dünyada karınca.
nüfusun bilmem kaç katı !